9/7/13

"Τσάμπα μάγκες"




 Ξέρω ότι τα προσωπικά μπορεί να μην ενδιαφέρουν τον καθένα, αλλά επειδή είναι ηθικό το θέμα, αποφάσισα  να γράψω κάποια πράγματα, τα οποία με αγγίζουν, αλλά και με στεναχωρούν.
Με ενημέρωσαν, ότι «κάποιος» Βερβελές αναφέρθηκε στο όνομα μου και τον τρόπο που ήρθα εδώ στο Ζέεφελντ.
Αφορμή για την «έκρηξη» του, ήταν το γεγονός ότι φτάνοντας πιο  γρήγορα στο προπονητικό κέντρο, είχα  την ευκαιρία να συναντήσω τον Μπελούτσι και να του κάνω μια συνέντευξη.
Και επειδή ο αυτοαποκαλούμενος διευθυντής της εφημερίδας «Γάυρος», δεν είχε το θέμα, άρχισε να λέει, ότι πήγα στην Αυστρια με το πούλμαν του Ολυμπιακού και ότι πήγα στο τσάμπα.
Φυσικά και έτσι έγινε μετά από σχετική άδεια που πήρα, γιατί όπως είναι γνωστό αποφεύγω τα αεροπλάνα. Και αυτό το ταξίδι το κάνω εδώ και δέκα χρόνια, πληρώνοντας κανονικά τα έξοδα μου.
Λες και αν ερχόταν αυτός ποιο  γρήγορα θα έβρισκε  πρώτος τον Μπελούτσι. Ο «μυρωδιάς»
Έτσι ξαφνικά κάτι παιδάκια έγιναν Ολυμπιακοί και πουλάνε λαϊκισμό.
 Έλα όμως που ο κόσμος τους έχει πάρει χαμπάρι(ας κοιτάξουν τις κυκλοφορίες των εφημερίδων).
Ο ίδιος που πριν από δυο χρόνια, όταν είχα πάρει μια αποκλειστική συνέντευξη από τον Βαλβέρδε και επειδή δεν την μοίρασα και στους άλλους (έτσι έχει μάθει να δουλεύει), βγήκε και είπε ότι την έβγαλα από την κοιλιά μου.
Και μετά έβαζαν ανθρώπους του Ολυμπιακού να με πείσουν να μην κάνω μήνυση!!!
Με παρόντες τον Κοβάσεβιτς , και  τον φωτογράφο της εφημερίδας μου. Αλλά και τον ίδιο τον Βαλβέρδε να παραδέχεται ότι μου μίλησε.
Έχω μάθει στην ζωή μου και να κερδίζω και να χάνω. Κάποιοι δεν ξέρουν να χάνουν και κουβαλάνε επάνω τους ατελείωτο κόμπλεξ. Αυτό που συνήθως φέρνουν  από την επαρχία….
Kαι το χειρότερο. Να  ασχολείσαι  πάντα   μα τους άλλους και να μην κοιτάς τα χάλια σου…
Άτιμο πολύ να είσαι σε ένα χώρο 28 χρόνια, να μην έχεις δώσει  κανένα δικαίωμα  και να έρχονται κάτι παιδάκια να το παίζουν μάγκες.
Και όπως είναι γνωστό οι μαγκιές πληρώνονται….
«Τσάμπα» διαφήμιση του έκανα, αλλά έπρεπε να τα βγάλω από μέσα μου

Καλο βράδυ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου