22/6/10

ΤΑΣΟΣ ΠΑΝΤΟΣ «Ενα μεγάλο ευχαριστώ...»


Ένα μεγάλο αντίο, από ένα ποδοσφαιριστή, που έφυγε από τον Ολυμπιακό και θα το θυμούνται όλοι

Ο Τάσος Πάντος φεύγει με τις καλύτερες αναμνήσεις.

Στις δήλωσή του που υπάρχουν στην επίσημη ιστοσελίδα του συλλόγου, δεν ξεχνά να αναφερθεί τόσο στους συμπαίκτες του όλα αυτά τα χρόνια στον Ολυμπιακό, όσο και στον κόσμο, τον οποίο δεν θα ξεχάσει ποτέ."Έπειτα από επτά χρόνια παρουσίας μου στην οικογένεια του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, αποχωρώ σεμνά και ταπεινά, έτσι όπως λειτούργησα όλο αυτόν τον καιρό και έτσι όπως πιστεύω ότι αρμόζει έναντι στην ιστορία και στο μεγαλείο της ομάδας αυτής. Νιώθω την ιερή υποχρέωση να ευχαριστήσω προσωπικά τον κ. ΣΩΚΡΑΤΗ ΚΟΚΚΑΛΗ που με τίμησε με την εμπιστοσύνη του και μου έδωσε το δικαίωμα να αγωνιστώ στον μεγαλύτερο ποδοσφαιρικό σύλλογο της ΕΛΛΑΔΑΣ. Όλα αυτά τα χρόνια, αγωνίστηκα με τους παλιούς συμπαίκτες και προπονητές μου, έχοντας σαν μοναδικό γνώμονα το καλό και το συμφέρον του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ και τον σεβασμό της ΙΣΤΟΡΊΑΣ που πρεσβεύει αυτή η φανέλα. Τέλος θέλω να σταθώ στον τεράστιο και ανυπέρβλητο κόσμο του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ για την αγάπη του προς το πρόσωπό μου και την δύναμη που μου έδιναν να προσπαθώ για το καλύτερο. Τους ευχαριστώ όλους από τα βάθη της καρδιάς μου...Δεν ξέρω αν κατάφερα να μπω στο πάνθεον της ιστορίας των παικτών του συλλόγου, μπήκα όμως στις καρδιές των φιλάθλων του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ. Αυτό για μένα ήταν και είναι η μεγαλύτερη επιτυχία και αναγνώριση...ΥΓ. Θέλω να ευχηθώ στο νέο Δ.Σ. του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ, στους παλιούς και νέους συμπαίκτες και προπονητές, υγεία και πολλές επιτυχίες στο έργο τους", ήταν η δήλωση του Τάσου Πάντου, που πάντως σύμφωνα με πληροφορίες δεν θα σταματήσει το ποδόσφαιρο και θα συνεχίσει σε κάποια άλλη ομάδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου