2/6/10

ΧΑΛΑΣΕ ΤΟΥ ΒΑΛΒΕΡΔΕ!



Σύμφωνα με πληροφορίες από την Ισπανία, χαλάσε η πρόσληψη του Ερνέστο Βαλβέρδε και η συνεργασία του με τον Ολυμπιακό.
Μάλιστα α ο Ερνέστο έχει κάνει και μια δήλωση που διευκρινίζει τους λόγους για τους οποίους δεν δέχτηκε την πρόταση.
Είναι προφανές ότι ο Ισπανός και ο Ολυμπιακός δεν συμφώνησαν σε κάποια πράγματα, με αποτέλεσμα, οι «ερυθρόλευκοι» να ψάχνουν τώρα γι άλλο προπονητή, ο οποίος και αυτός θα είναι από την Ισπανία.
Είναι χαρακτηριστικό το πόσο ήθελαν στον Ολυμπιακό τον Ισπανό τεχνικό, που η πρόταση που του έγινε για συνεργασία, ήταν συμβόλαιο τριετούς διάρκειας.

Αναλυτικά η ανακοίνωσή Ερνέστο Βαλβέρδε
«Εκφράζω την άρνησή μου στην πρόταση του Ολυμπιακού να αναλάβω προπονητής της ομάδας. Οι λόγοι της συγκεκριμένης άρνησης, έχουν να κάνουν με προσωπικά θέματα που δεν μου επιτρέπουν να μετακινηθώ στην Ελλάδα. Θέλω να εκφράσω τις ειλικρινείς μου ευχαριστίες στον Ολυμπιακό και ειδικά στον πρόεδρό του, Σωκράτη Κόκκαλη, που μου έδωσε την ευκαιρία να αναλάβω την εκτέλεση ενός αθλητικού πρότζεκτ που θα ικανοποιούσε οποιονδήποτε επαγγελματία. Η απόφασή μου προκαλεί αντικρουόμενα συναισθήματα εξ’ αιτίας των ιδιαίτερων δεσμών που με ενώνουν με τον σύλλογο. Θέλω να κάνω ιδιαίτερη αναφορά στον κόσμο του Ολυμπιακού για την αγάπη που εξέλαβα όλο αυτό τον καιρό. Ελπίζω και εύχομαι στο κοντινό μέλλον να επιστρέψω με έργα όλη την αγάπη και την στοργή που με περιέβαλαν όλο αυτό τον καιρό».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου