29/9/11

Ερνέστο Βαλβέρδε "Πικρή γέυση"




Πικρή γεύση άφησε στον Ερνέστο Βαλβέρδε η  ήττα από την Αρσεναλ, αλλά και προβληματισμό για την ενέργεια του Μιραλάς κατά την αντικατάσταση του
Ο Ερνέστο Βαλβέρδε δήλωσε μετά το παιχνίδι στο Εμιρέιτς
"Δεν έχω νεύρα. Είμαστε, όμως, απογοητευμένοι από το γεγονός πως δεν πήραμε ένα θετικό αποτέλεσμα. Δεχθήκαμε δύο γκολ πολύ νωρίς, αλλά σε καθοριστικές στιγμές της αναμέτρησης παίξαμε καλά. Το τελικό σκορ, μας αφήνει μία πικρή γεύση".
Για την επιλογή του Ιβάν Μαρκάνο στην εντεκάδα του Αβραάμ Παπαδόπουλου, ο προπονητής του Ολυμπιακού τόνισε: "Έχω λύσεις στο κέντρο της άμυνας. Όλοι πρέπει να παίξουν. Ο Μαρκάνο έκανε ένα πολύ καλό ματς. Είναι αριστεροπόδαρος και έκρινα πως ταίριαζε στο συγκεκριμένο παιχνίδι. Εμπιστεύομαι απόλυτα τους παίκτες που έχω στη διάθεσή μου".
Kαι συνέχισε: "Η Άρσεναλ διαθέτει παίκτες που μπορούν να κάνουν γκολ ανά πάσα στιγμή και εκμεταλλεύτηκε τις ευκαιρίες που της δόθηκαν. Εμείς, δεν εκμεταλλευτήκαμε τις καλές μας στιγμές στην αναμέτρηση".
Τέλος, για το γεγονός πως ο Κέβιν Μιραλάς δυσανασχέτησε κατά την στιγμή της αλλαγής του, ο Βαλβέρδε απάντησε: "Δεν μου άρεσε, αλλά θα το λύσουμε. Μην ανησυχείτε, θα το λύσουμε. Πάνω από όλα, χρειάζεται σεβασμός σε όλες τις αποφάσεις".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου