29/9/13

"Δεν είμαι εγώ αυτός ο Λάγιος"....




Χρειάστηκαν να περάσουν πέντε ολόκληρες ημέρες για να μπορέσω να συνέλθω από το σοκ και ένα περιστατικό που  έζησα  και που μπορεί να αποτελέσει ηθικό δίδαγμα για όλους μας
Ποιο είναι αυτό;
Ότι, η δόξα, η φήμη και τα εκατομμύρια δεν φέρνουν την ευτυχία στον άνθρωπο.
Έχω μάθει , ακόμα και μέσα από  αυτή την δουλειά, που κάνω εδώ και πολλά χρόνια να σέβομαι τα προσωπικά του καθενός και να είμαι πολύ προσεκτικός σε κείμενα και απόψεις.
Όμως αυτό που έζησα για λίγες ημέρες κατά την διάρκεια του ταξιδιού μου στην Βουδαπέστη, με κλόνισε και δεν μπορώ να το ξεπεράσω εύκολα.
Αλλά και δεν μπορώ να μην περιγράψω την εμπειρία μου και η οποία προφανώς παρουσιάζει ενδιαφέρον για τους φίλους του Ολυμπιακού.
Γιατί κεντρικό πρόσωπο είναι ένα από τα μεγαλύτερα αστέρια του παγκοσμίου ποδοσφαίρου που όλοι(οι παλαιότεροι), είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε στα Ελληνικά γήπεδα πριν από αρκετά χρόνια.
Ο λόγος για τον μεγάλο Λάγιος Ντέταρι. Μπορεί τα χρονιά να πέρασαν, ο Λάγιος να βρίσκεται ήδη στα πενήντα του χρόνια, όμως συνεχίζει να παραμένει ένα μεγάλο όνομα και ενός «θρύλος» του παγκόσμιου ποδοσφαίρου.
Η πρόσκληση από τον Ντέταρι προκειμένου  να παραβρεθώ στην παρουσίαση του βιβλίου του , ήταν μια μεγάλη τιμή για εμένα, αφού αλώστε διατηρούμε φιλία και επικοινωνία εδώ και πολλά χρόνια.
Πριν από λίγους μήνες μου είχε αποκαλύψει την ιδέα του να γίνει συγγραφέας και να γράψει ένα βιβλίο για την ζωή του, με την ελπίδα ότι θα το αγκαλιάσουν  όλοι οι θαυμαστές του.
Έδειχνε σίγουρος για την επιτυχία του, αλλά και την ιδέα, αν και για να πω την αλήθεια ποτέ δεν περίμενα ότι ο Λάγιος θα είχε τα κουράγια και την διάθεση για  κάτι τέτοιο.
Ποτέ δεν του άρεσαν αυτά, όπως και γενικά δεν όταν πολύ δημοσιογραφικός τύπος.
Ήταν όμως πάντα ένας απρόβλεπτος Ντέταρι, που ποτέ δεν μπορούσες να τον ψυχολογήσεις και να μπεις στο μυαλό του.
Ακόμα και για τους πολύ κοντινούς του ανθρώπους
Ούτε η πρώην γυναίκα του, Αντρέα, ούτε ο πεθερός του και πολύ γνωστός σε εμάς Ιμρε Κόμορα, μπορούσαν να φανταστούν αυτό που θα ακολουθούσε την ημέρα της παρουσίασης του βιβλίου του
Ήταν όλοι εκεί , εκτός από τον Λάγιος!
Πολλοί βιάστηκαν να τον κατηγορήσουν, ότι ποτέ δεν έκοψε τις κακές συνήθειες, αλλά δυστυχώς δεν είναι έτσι τα πράγματα.
Ο Ντέταρι εδώ και αρκετό καιρό αντιμετωπίζει ψυχολογικά προβλήματα και ζει σε μια κατάσταση πανικού!
Και μόνο οι δηλώσεις που έκανε δυο ημέρες μετά την εκδήλωση, δείχνουν ότι την περίοδο αυτή βρίσκεται σε έναν «άλλο κόσμο» και όπως λέει προσπαθεί να ξανά βρει τον χαμένο εαυτό του.
Ζει μόνος του σε ένα σπίτι, αφού χώρισε και με την δεύτερη γυναίκα του και γενικά είναι αποκομμένος από τον κόσμο.
«Κοίταξα τον εαυτό μου στον καθρέφτη και είπα ότι δεν είμαι εγώ αυτός ο Λάγιος»!!!
Αυτά τα λόγια από μόνα τους δείχνουν, ότι ο Λάγιος περνάει δύσκολες στιγμές.
Η μεγαλύτερη απογοήτευση μου από αυτό το ταξίδι στην πανέμορφη Βουδαπέστη δεν ήταν που  δεν μπόρεσα να πετύχω τον στόχο μου, που ήταν μια πολύ μεγάλη συνέντευξη με τον Λάγιος και με φόντο την πόλη για την οποία αποτελεί ίνδαλμα
Ήταν που διαπίστωσα ότι περνάει μια δύσκολη περίοδο στην ζωή του και τα προβλήματα τον εχουν «εγκλωβίσει»
Για εμένα πάντως ο Λάγιος θα είναι ένας και μοναδικός  άνθρωπος,  στον οποίο θα έχω μεγάλη εκτίμηση.
 Θέλει στήριξη απ όλους για να μπορέσει να ξανά βρει τον καλό του εαυτό και όπως λέει  «για να  μπορέσει να σηκωθεί και πάλι», όπως έκανε τα χρόνια που μάγευε τον κόσμο μέσα στα γήπεδα.
Και θα τα καταφέρει

Λ -άγιος είναι αυτός….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου