10/12/13

«Γεμίσαμε Έλληνες και μου αρέσει»




Για τον Ρομπέρτο ρωτήσαμε τον Παναγιώτη Κελεσίδη, αλλα για τους Έλληνες του Ολυμπιακού μίλησε ο παλαίμαχος γκολκίπερ.

«Για τον Ρομπέρτο τα έχουμε πει. Είναι ότι καλύτερο διαθέτει ο Ολυμπιακός τα τελευταία χρόνια σε αυτή την θέση και μακάρι να βρεθεί ένας τρόπος να παραμένει στην ομάδα. Εμένα αυτό που μου αρέσει πολύ σε αυτόν τον Ολυμπιακό είναι ότι γέμισε από Έλληνας παίκτες, οι οποίοι μάλιστα είναι η βάση του. Και από ότι ακούω και μαθαίνω, υπάρχουν και άλλα νέα παιδιά που θα ακολουθήσουν. Είναι πολύ καλό αυτό και νομίζω άτι αρέσει και στον κόσμο. Δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν και καλοί ξένοι, αλλά τα Ελληνόπουλα είναι διαφορετικά και εμένα προσωπικά μου γεμίζουν περισσότερο το μάτι. Δεν χορταίνω να βλέπω εφέτος , τον Μανωλά, τον Μήτρογλου, τον Σάμαρη, τον Σιώβα που έχουν σημαντικό ρόλο στην ενδεκάδα και μακάρι να ακολουθήσουν και άλλοι»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου