Το όνομά του ακούστηκε για δυο – τρία καλοκαίρια ως μεταγραφή στο ελληνικό ποδόσφαιρο, πριν πιάσει τελικά λιμάνι. Αρχικά, ήταν στόχος της ΑΕΚ. Το καλοκαίρι του 2010 -ευτυχώς για τους φίλους του Ολυμπιακού- ο Αριέλ Ιμπαγάσα μεταγράφηκε στον Ολυμπιακό και έκτοτε δίνει δείγματα ποδοσφαιρικής γραφής. Από την πρώτη στιγμή που φόρεσε την φανέλα με τον δαφνοστεφανωμένο στο στήθος, έγινε σε όλους ξεκάθαρο, γιατί υπήρχε όλος αυτός ο ντόρος για τον «Κάνιο». Ο Αργεντινός μέσος, που την Πέμπτη θα κλείσει αισίως τα 35 του χρόνια, είναι ένα πραγματικός μαέστρος μες στο γήπεδο και κατά συνθήκη αποτελεί το βαρόμετρο της απόδοσης της ομάδας του Ερνέστο Βαλβέρδε.
Όταν έρχονται στην Ελλάδα παίκτες εγνωσμένης αξίας και προχωρημένης ηλικίας, συνηθίζεται να δημιουργείται ένα κλίμα εναντίον τους πως έρχονται να… κολλήσουν ένσημα και να βγάλουν εύκολα χρήματα, δίχως να ιδρώσουν στην «τουριστική» χώρα μας. Κατά το παρελθόν υπήρξαν αρκετοί παίκτες που κινήθηκαν σε αυτό το μοτίβο, αλλά σίγουρα ο Αριέλ Ιμπαγάσα δεν είναι ένας από αυτούς. Ο μικρόσωμος μάγος των Πειραιωτών σε κάθε ματς «καταπίνει» χιλιόμετρα και ιδρώνει την φανέλα του, ώστε να φτάσει ο Ολυμπιακός στην νίκη. Βέβαια, λόγω της μεγάλης ποδοσφαιρικής του αξίας μια περίτεχνη ασίστ είναι πολλές φορές αρκετή, για να «ξεκλειδώσει» την αντίπαλη άμυνα και ο Αριέλ -όπως λέει και το όνομά του- να «καθαρίσει» το ματς για τους Ερυθρόλευκους.
Ενδεικτικό της συμμετοχής του 35χρονου στην εικόνα του Ολυμπιακού στην αρχή της περιόδου (αλλά και κατά την περσινή χρονιά) είναι ότι στα ματς που ο Ιμπαγάσα ήταν μέτριος, η ομάδα ήταν κακή. Συγκεκριμένα, στην πρεμιέρα του Τσάμπιονς Λιγκ κόντρα στην Μαρσέιγ, αλλά και στο ντέρμπι με την ΑΕΚ, ο Αργεντινός ήταν σκιά του εαυτού του, γεγονός που επηρέασε όλη την ομάδα. Στα υπόλοιπα, όμως, παιχνίδια όπου ο «Κάνιο» δίνει ρυθμό, τρέχει και «κόβει και ράβει», ο Ολυμπιακός «πετάει» και φτάνει εύκολα στην νίκη.
Ο Ιμπαγάσα αποδεικνύει συνεχώς ότι μπορεί να παίζει ποδόσφαιρο σε υψηλότατο επίπεδο και όχι μόνο να τα καταφέρνει καλά, αλλά είναι τις περισσότερες φορές το «Α και το Ω» για το συγκρότημα του Ερνέστο Βαλβέρδε.