24/4/10

ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΠΟΛΙΔΗΣ


«ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΚΑΛΑ...»


Δεν χρειαζόταν η χθεσινή εκδήλωση, για να διαπιστώσει κανείς και πολύ περισσότερο ο ίδιος ο Αντώνης Νικοπολίδης την μεγάλη αγάπη του κόσμου του Ολυμπιακού.
Αντικείμενο λατρείας έγινε ο «ερυθρόλευκος»γκολκίπερ στην εκδήλωση χορηγού της ομάδας.
Τι δήλωσε ο Νικοπολίδης
«Το ξέρω πόσο με αγαπάει ο κόσμος και το έχω διαπιστώσει όλα αυτά τα χρόνια που είμαι στην ομάδα και μου δίνεται η ευκαιρία όπως και σήμερα να το καταλάβω καλά. Θέλω μέσα από αυτή την εκδήλωση να ευχαριστήσω τον κόσμο για την αγάπη αυτή και την συμπαράσταση σε εμένα , αλλά και στην ομάδα και κυρίως στις δύσκολες στιγμές. Και τώρα χρειαζόμαστε ακόμα περισσότερο την στήριξη του κόσμου για την συνέχεια.»
Για τα παιχνίδια των πλέι οφ που πλησιάζουν ο Αντώνης Νικοπολίδης είπε
«Θα είναι μια δοκιμασία αυτά τα παιχνίδια για εμάς και θα πρέπει να την περάσουμε με επιτυχία αν θέλουμε να παίξουμε στα προκριματικά του Τσάμπιονς Λίγκ, που είναι η κορυφαία διοργάνωση Πρέπει να κάνουμε τα πάντα για να πετύχουμε και δεν είναι ώρα για λάθη.»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου