21/12/11

Δημήτρης Ελευθερόπουλος.Τέλος Το ποδόσφαιρο!!!













Την αποχώρηση του από την ενεργό δράση ανακοίνωσε σήμερα ο Δημήτρης Ελευθερόπουλος. 
Στα 36 προς 37 πέφτουν οι τίτλοι τέλους για έναν τερματοφύλακα που ξεκίνησε από τον Ολυμπιακό και μπόρεσε να ζήσει μεγάλες και μοναδικές στιγμές με την ομάδα της καρδιάς του.
Ο «Ελέ» έμεινε στο Λιμάνι από το 1996 μέχρι το 2004 και φορώντας τη φανέλα της ομάδας που αγαπούσε κέρδισε δόξα και τίτλους, ώσπου έφυγε για την Ιταλία, ανοίγοντας ένα νέο κεφάλαιο στην καριέρα του, περνώντας από Μεσίνα, Ρόμα, Μίλαν, Άσκολι και Σιένα, πριν επιστρέψει στην πατρίδα για να αγωνιστεί σε ΠΑΣ, Ηρακλή και Πανιώνιο. 
Η επίσημη ανακοίνωση για  την αποχώρηση
«Ανέκαθεν θεωρούσα την επιλογή της στιγμής που θα βάλει τέλος στην καριέρα του ένας αθλητής πιο σημαντική ακόμα κι απ' την ίδια του την καριέρα. 
Στα είκοσι χρόνια επαγγελματικής σταδιοδρομίας προσπάθησα να υπηρετήσω το ποδόσφαιρο με αξιοπρέπεια και με αξιοπρέπεια επιθυμώ να το αποχαιρετήσω. 
Όσα έγιναν αυτό το καλοκαίρι "κατάφεραν" να παγώσουν ένα μεγάλο κομμάτι απ' την αγάπη μου γι αυτό κι επειδή, παρά τον επαγγελματισμό μου, το συναίσθημα πάντα με καθοδηγούσε, αποφάσισα να κλείσω τον κύκλο μου ως ποδοσφαιριστής. Ό,τι παραμένει μέσα μου ζωντανό θέλω να το κρατήσω άφθαρτο, ώστε να συνεχίσω να ζω αργότερα στο μαγικό κόσμο των γηπέδων με κάποια άλλη ιδιότητα.
Αισθάνομαι ευλογημένος που για είκοσι χρόνια έκανα επάγγελμα το πάθος μου και θα ήθελα να ευχαριστήσω τους περισσότερους από τους συμπαίκτες, προπονητές, προέδρους και γιατρούς, όλους τους φροντιστές και φυσικοθεραπευτές που συνεργάστηκα και φυσικά τον κόσμο που με στήριξε σε όλες μου τις στιγμές. 
.....ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡΟΧΟ..... 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου