31/5/10

«Ο ΤΕΛΕΙΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ.»



Ο ΑΝΤΩΝΗΣ ΝΙΚΟΠΟΛΙΔΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΚΚΑΛΗ, ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ «ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ»


Αισιόδοξος για το μέλλον του Ολυμπιακού παρουσιάστηκε ο Αντώνης Νικοπολιδης
Ο τερματοφύλακας των «ερυθρολεύκων» μίλησε στην εφημερίδα «Πρωταθλητής» για το αύριο τόσο του συλλόγου, αλλά και το δικό του και έδειξε να μην ανησυχεί για την επόμενη χρονιά, ενω χαρακτήρισε οτν κυριο Κόκκαλη σαν τον τελειο πρόεδρο
Για το δικό του μέλλον ο Αντώνης είπε.
«Το αν θα σταματήσω να παίζω ποδόσφαιρο, εξαρτάται από καθαρά προσωπικά κριτήρια. Δεν έχει να κάνει με το τι έγινε ή το τι θα γίνει στην ομάδα. Για τον Ολυμπιακό, άλλωστε, δεν ανησυχώ! Στεναχωρήθηκα με όσα έγιναν φέτος, αλλά είμαι σίγουρος για την επόμενη μέρα. Τα ίδια λάθη δεν πρόκειται να επαναληφθούν! Η απόφασή μου για το τι θα κάνω στην καριέρα μου εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη φετινή μου απόδοση. Πάντα ήμουν αυστηρός με τον εαυτό του και φέρω βαρέως το γεγονός ότι δικά μου λάθη στα ορισμένα σημαντικά παιχνίδια έκαναν κακό στην ομάδα. Κάθε σεζόν έκανα 4-5 λάθη, τα προηγούμενα χρόνια. Φέτος στο δεύτερο γύρο έκανα περισσότερα. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν ήμουν όσο συγκεντρωμένος έπρεπε. Σωματικά ένιωθα και νιώθω καλά, αλλά από πλευράς ψυχολογίας δεν ήμουν».

Για το μέλλον του Ολυμπιακού τόνισε.
«Ο πρόεδρος ξέρει τι πρέπει να κάνει για να βάλει ξανά την ομάδα στο δρόμο των επιτυχιών. Δεν έχω καμία αμφιβολία… Ορισμένοι αποδοκίμασαν στον αγώνα με τον ΠΑΟΚ τη διοίκηση και τον κ. Κόκκαλη. Εγώ, όμως, εισπράττω από τη συντριπτική πλειονότητα όσων μιλάω άλλα μηνύματα. Δεν ξεχνούν τι έχει προσφέρει ο πρόεδρος στην ομάδα όλα αυτά τα χρόνια και πιστεύουν, όπως κι εγώ, πως και τώρα θα κάνει αυτό που πρέπει. Προσωπικά επειδή τα έχω ζήσει και ως μέλος της ομάδας, αλλά και ως αντίπαλος όλα αυτά τα χρόνια, πιστεύω ότι ο Κόκκαλης, αν εξαιρέσουμε τη φετινή σεζόν που όλοι κάναμε λάθη, είναι ο τέλειος πρόεδρος! »

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου